Due Process



  • EARLY ACCESS


    Due Process is a very alpha love letter to "classic" tactical shooters of yore, like SWAT and the Rainbow Six series. It's a strictly multiplayer game that focuses on cooperation, tactics, and planning. Players have 2 minutes at the start of a round to draw up a plan John Madden-style, making use of tools like breaching charges, riot shields, and night vision goggles to coordinate the perfect assault, while defenders try to anticipate and foil their plans. These strategies collide in a bloody gunfight that ends in the blink of an eye.


    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Ein paar News zum Entwicklungsstand:
    INFORMATION


    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    U2Wu0hOSOyA


    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Community: (NONE)

    .eJwNyEESwiAMAMC_8ACgIYD07NFPMDRSRiodEr04_l33uB_1ml2tahc5eTVma1zG3DTLmLmSrmPUTvlsrMs4TBbJZT_oKWzAA16CTQuCgyVF8P9Ch86HFGMM4Cxac6M3db7m-dC13dX3B23aI6c.A5FEOC8_gHdM1FbB9VAhEu4heLg.eJwNyEESwiAMAMC_8ACgIYD07NFPMDRSRiodEr04_l33uB_1ml2tahc5eTVma1zG3DTLmLmSrmPUTvlsrMs4TBbJZT_oKWzAA16CTQuCgyVF8P9Ch86HFGMM4Cxac6M3db7m-dC13dX3B23aI6c.A5FEOC8_gHdM1FbB9VAhEu4heLg

    6 Mal editiert, zuletzt von KCST ()

  • Hey für den Video Tag musst du wenn ich mich nicht irre den langen link (mit youtube.com) verwenden.



    Auf das Spiel warte ich auch schon... Leider wirds an leuten fehlen die das mit spielen werden..



    Edit: Jut dann irre ich mich.


    Das deutsche Volk ist ein Volk von Freien und deutscher Boden duldet keine Knechtschaft. Fremde Unfreie, die auf ihm verweilen macht er frei.

    Ich glaube an das Schlechte in Menschen und an das Gute im Hund